Den desátý

Od mýho posledního výletu a taky příspěvku, se toho zas tolik zajímavýho nestalo. Pořád se snažím porozumět systému rumunského vzdělávání. Na to, že včera začal semestr se hodně učíme. Rozvrh byl zveřejněnej v nedělu večer. Je absolutně nepochopitelnej, aspoň pro mě. Zlatej SIS na Karlovce. Tady žádný přihlašování předmětu po internetu nefunguje. Aspoň pro Erasmáky ne. Musím si něco z toho jejich rozvrhu vybrat, aby to dohromady dalo 30 kreditů a příští týden na ty hodiny osobně zajít a zeptat se profesorů, jestli můžu na jejich hodiny chodit. Jsem fakt zvědavá, co se stane, pokud mi řeknou, že mám smůlu a jak budu shánět ty kredity.

V bytě proběhly docela změny. Studená voda zas neteče, takže sprchy většinou vypadají tak, že se na sebe vyleju kýbel ledové a vařicí vody. Záchod splachuju hadicí ze sprchy. Vařicí vodou. Jedna spolubydlící se odstěhovala, takže teď se nemusím ráno bát, že ju vzbudím, když potřebuju do kuchyně.

Taky jsem se rozhodla vyklidit spíž. Páč byla fakt plná zbytečnýho nepořádku podle mě. Nejhorší rozhodnutí týdne. Alespoň z hlediska mojí hmyzofobie. Je zamolovaná. Nechápu, jak v tom může ta holka žít. Ikdyž je pravda, že ona tu spíž za celou dobu, co tu jsem ani jednou neotevřela. Bylo to vidět. Vyhodila jsem většinu věcí, co tam měla. Chtělo by to už jen plamenomet na vyčištění všeho toho hmyzu, co tam žije. A taky 20 litrů dezinfekce a 30 kg levandule, aby se ty potvory nevrátily. Třeba se mi po dnešku bude líp spát.

main-qimg-b889d815f0435e68769d8687d0619672-c.jpg

Samozřejmě, že nejlepší věc jsem si nechala na konec. S odpadkama tady člověk nemusí chodit dolů do nějakých popelnic. Stačí vylézt na chodbu, sejít do mezipatra na terasu a hodit pytel do takové kovové roury a všechno harampádí sletí neskutečnou rychlostí až dolů. Samozřejmě, že si to z toho 9. patra neskutečně užívám, jak to tam sviští.

One thought on “Den desátý

Leave a Reply

